مرکز مشاوره معین : مشاور تخصصی شما در تمام لحظات زندگی | لطفا صبر کنید ...

معرفی مرکز مشاوره معین

آگوست 17, 2018 توسط خانم بهمنی0

مرکز مشاوره معین از سال ۱۳۷۸ با مدیریت دکتر بهمن بهمنی، دکترای مشاوره و عضو هیئت علمی( دانشیار) دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران تأسیس شد.

مرکز مشاوره معین با داشتن مجوز “مرکز تخصصی مشاوره پیش از ازدواج و تحکیم خانواده” از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران، به صورت تخصصی در حال ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی است.

 

خدمات مرکز مشاوره معین

این مرکز با همکاری جمعی از متخصصان و اساتید برجسته رشته مشاوره و روانشناسی در زمینه های زیر خدمات تخصصی ارائه می دهد:

مشکلات روانشناختی، خانواده درمانی، زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، گروه درمانی، مداخلات روانشناختی در بیماری های صعب العلاج و مشاوره توانبخشی، مشاوره تحصیلی و اختلالات یادگیری، سنجش های روانشناختی و واحد تخصصی بیوفیدبک و نوروفیدبک.

همچنین در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی معین به منظور ارتقای سلامت روانی افراد جامعه، با همکاری اساتید معتمد و برجسته و با توجه به نیازهای مختلف افراد، دوره‌های روان/ آموزشی، مهارت های سازگاری با موقعیت های مختلف زندگی مثل زناشویی، فرزندپروری، کودک و نوجوان، شغل، سوگ، تغییر محل و موقعیت زندگی، تحصیلی، مراقبت گری از سالمندان، بیماران بدحال و معلولان برگزار می کند.

این مرکز به صورت تخصصی و حرفه‌ای در زمینه دوره های تربیت روان درمانگر نیز فعالیت می نماید. این دوره‌ها مختص دانشجویان و متخصصان رشته های مشاوره، روانشناسی و روانپزشکی می‌باشد. دوره های تربیت درمانگر و کارگاههای تخصصی این مرکز شامل دوره های آموزشی مشاوره با رویکرد های شناختی وجودگرا، رویکردهای شناخت درمانی، شناختی وجودی، گشتالت، طرحواره درمانی و ACT است. به علاوه تمامی دوره ها دارای گواهینامه معتبر و مورد تأیید دانشگاه علوم بهریستی و توانبخشی و یا سازمان نظام روانشناسی ایران می باشد .

این مرکز همچنین آماده همکاری با موسسات، مراکز آموزشی و مدارس می باشد. در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی معین خدمات مشاوره توانبخشی به بیماران صعب العلاج و مراقبین آنها توسط متخصصین با تجربه در زمینه مشاوره توانبخشی ارائه می شود.

 


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *


کلیه حقوق این وب سایت مربوط به مرکز مشاوره معین می باشد.